sobota, 16 maja 2015

Bez spiny sa drugie terminy

O tak, dzisiejszy tytuł bynajmniej nie jest przypadkowy.. Poznajcie moje motto, które pomaga mi przetrwać nie jedną noc spędzoną z nosem w książkach :) Oczywiście, ambicja nie pozwala mi na ciągłe poprawianie egzaminów, ale przyznam szczerze, że ze świadomością o tym, że mogę w razie czego naprawić to co zrobiłam źle, czuję nie lada ulgę! Poziom adrenaliny spada, a ten negatywny, niszczący od środka stres, zamienia się w ten pozytywny - motywujący. Ale dziś nie o nauce.. W życiu pozauczelnianym również przydają nam się 'drugie terminy'. I nie, nie chodzi tu o to, żeby ranić wszystkich dookoła, bo przecież zawsze możemy przeprosić. Rzecz w tym, żeby nie rezygnować z czegoś tylko dlatego, że raz nie wyszło. Popsułeś coś - napraw, podwinęła Ci się noga, wstawaj i nie mazgaj się. W drugą stronę też to działa. Dawajmy sobie drugą szansę, przecież jesteśmy tylko ludźmi, my lubimy psuć :)
Polecam, sprawdzone :)










bluza - Lolaclothing/ spódnica - h&m/ buty - deezeeChętnie zaglądam na blogi komentujących :)
Do tego każdy obserwator znajdzie się w zakładce: Lista obserwatorów.
Pozdrawiam i dziękuję za każdą opinię :)

37 komentarzy:

  1. wow, świetnie wyglądasz!:))
    pozdrawiam, Czokolade

    http://czokolade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. życie jest zbyt krótkie żeby się wszystkim przejmować! i jest tak jak napisałaś - jesteśmy tylko ludźmi, lubimy psuć ;p świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódnica, chyba czas na zakupy w H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no jasne, że trzeba sobie dawać szanse :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, ze nie ma sie co spinac, ja tez mialam w czasie studiow kilka poprawek i wiem, ze nie jest to koniec swiata:) a w tym zestawie wygladasz pieknie , spodnica jest zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. drugie terminy to moja specjalność :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post, dear!

    Summer lipstick colors http://starlingdays.blogspot.com/2015/05/avon.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie terminy to dobra opcja, należy walczyć do końca. Masz świetna figurę :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugie terminy to dobra opcja, należy walczyć do końca. Masz świetna figurę :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oo tak, chociaż nie wszystkim należy się ta druga szansa.. chociaż druga może tak, ale nie kolejne.. a co do spr to ja mimo tego się stresuję i chcę nauczyć się jak najwięcej.. :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódniczka :) Masz piękną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma co się za bardzo przejmować, szkoda życia.
    A Ty wyglądasz świetnie i ta spódnica cudoo <3

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wychodzę z założenia, że drugą szansę można dać jeśli komuś zależy i na nią zasługuje. W każdym innym przypadku drugi termin jest jak najbardziej na miejscu :) Świetnie wyglądasz ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny zestaw, mam tę samą spódniczkę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeej śliczne buty ! Zawsze takie chciałam ale mam zbyt koślawe nogi ;c
    Pozdrawiam
    skinnnyraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe buciki! A co do porażek - nie warto się nimi przejmować, zawsze należy starać się zrozumieć punkt widzenia drugiej osoby i jej problemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, ale sexownie wyglądasz! Cudowna spódnica! *.*
    Obserwuję. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi.
    Nowy post- CRYING BABY
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudownie wyglądasz, buty są świetne! :)
    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog: siwusi.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna spódniczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pięknie, kobieco! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń