czwartek, 14 maja 2015

Pierwsze koty za płoty


Witam, nareszcie zebrałam się, żeby założyć bloga :) Po co, na co - właściwie to jeszcze tego nie wiem w 100%. Bardzo byłoby mi miło, gdyby ktokolwiek czasem tu zawitał, żeby poczytać lub ewentualnie popatrzeć ;) Jednak mimo wszystko, zakładam go głównie dla siebie :) Żeby trochę nauczyć się pisać, mówić o uczuciach, może po to żeby się wyładować, a może też dlatego, że w moim życiu nigdy nie miałam tego szczęścia, żeby spotkać swoją bratnią duszę, potocznie zwaną 'najlepszą przyjaciółką'.. i niestety swoje pretensje do świata muszę wylewać na 'przechodniów' :) 
Jako, że jest to pierwszy mój post nie tylko na blogu, ale zarazem w całym życiu, nie będzie on mocno produktywny i ciekawy. O sobie na razie nie będę zbyt wiele mówić - to w swoim czasie :) Pozdrawiam, Natalia.





kurtka - sinsay/ spódnica - h&m/ buty - deezee

9 komentarzy:

  1. cudowne buty <3

    http://czokolade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. buty super!
    Ale wyjdź gdzieś poza dom w tym co masz na sobie. Inaczej nie wygląda to prawdziwie. To tak, jakbys ubrała się na 5 minut zdjęć a potem przebrała w dres... Czekam na zdjęcia w parku/w uliczkach miasta itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za radę :) domyślam się, że zdjęcia są dość amatorskie, na razie nie mam jeszcze nawet 'fotografa', mam nadzieję, że im dalej w las tym będzie lepiej :)

      Usuń
  3. super figura i fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcia bardzo zachęcajace :) śliczna spódnica, genialne buty i jeszcze lepsza fugura, w dodatku jesteś bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja idealnie podkreśla twoją piękną figurę! :-)

    OdpowiedzUsuń