piątek, 3 lipca 2015

Black & white


Jak to mówią, raz na wozie, raz pod wozem. Los chciał, że akurat teraz - ja jestem pod. Zdarzyło Wam się kiedyś być w sytuacji, w której każdy wybór jest zły? W której musicie pozwolić komuś odejść, mimo że wcale tego nie chcecie? Nie chcecie, ale musicie, bo tak będzie lepiej dla wszystkich?

Żadne rozstanie nie jest przyjemne. Ale chyba najmniej przyjemne jest własnie takie, którego nie chce żadna ze stron.. 
























bluzka - H&M/ spódnica - H&M/ kapelusz - H&M/ okulary - H&M/ torebka - atmosphere/ buty - deezee

Dziękuję za każdą opinię, chętnie odwiedzam blogi komentujących, pozdrawiam :)

55 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie czarno-białe zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You looks so stunning! I love your monochrome outfit especially your hair! Its everything!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, o jaki wybór i rozstanie chodzi, ale życzę, aby decyzja okazała się mniejszym złem.
    Wyglądasz pięknie, seksownie, zgrabnie i z klasą.
    Kapelusz powalający.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. !!! Wow . Jestem pod mega wrażeniem, pięknie wyglądasz :) mamy podobny styl - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety takie sytuacje nie sa fajne, gdy trzeba komuś pozwolić odejść, choć tak naprawdę nie chcemy, żeby odszedł, los bywa okrutny ;/ Ale trzeba sobie radzić w życiu, bo jak nie my to kto?> :D
    A tak po za tym stylizacja jaka wybrałaś jest cudowna! Pełna klasy i elegancji, idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :) Stylizacja super :) Jesteś bardzo zgrabna

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw w takich kolorach zawsze mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz! Połączyłaś moje dwa, ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw:)) dziękuję za komentarz u mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny strój. podoba mi się chyba wszystko - spódnica, bluzka, kapelusz :) + masz piękną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetna fryzura! :) spódniczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz :)

    Dziękuje za komentarz, jeśli masz ochotę zapraszam ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo stylowy zestaw, a spódnica extra!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, przepięknie wyglądasz :)
    I masz niesamowite włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kapelusz!
    Cały zestaw bardzo na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  19. jestes przepiekna! :O <3
    genialny kapelusz i świetny look :)

    dziękuje!
    obserwuje!
    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, takie rozstania nie są mile. Cudownie wyglądasz, a buty świetne! :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz! ta stylizacja idealnie podkreśla Twoją piękną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow :D znakomita stylizacja <3 i te włosy <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo rety, fenomenalna stylizacja! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. spódniczka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz przepięknie!
    Spódniczka boska!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz ładne włosy :) Fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przecudownie wyglądasz ! kapelusz, spódnica, sandałki - wszystko idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Modeleczka <3 ahh ja mam słabość do kapeluszy ;) wyglądasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. byłam kiedyś w takiej sytuacji i też niestety musiałam podjąć to ryzyko i odejść. Szczerze mówiąc mimo upływu lat, może nie tyle co żałuję tej decyzji, ale tęsknię za tym czasem i chyba już zawsze będę. Niestety, życie czasem wymaga od nas decyzji sprzecznych z naszymi uczuciami, to przykre. Trzymam jednak za Ciebie kciuki. Poza tym wyglądasz cudownie ! Masz mega figurę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś mnie rozumie :) dziekuję bardzo!

      Usuń
  30. świetny zestaw! wszystko dopracowane w każdym szczególe :)

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna stylizacja :) chyba masz rację, że najmniej przyjemne rozstanie to takiego, którego nikt nie chce
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Moge Ci tylko pozazdrościć takiej figury! Niestety moja nie pozwala mi ja noszenie takich spódnic. A ta jest piekna! Bardzo kobieca i efektowna

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny zestaw, masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie niestety jest życie. To pasmo wyborów. Życzę by droga, którą wybierzesz okazała się tą lepszą :)
    Cudownie wyglądasz!

    Buziaki ♥
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  35. wygladasz nieziemsko ! spodnica przepiekna i wlosy ! ja mam krecone i nie moge sobie z nimi poradzić ..wgl sie nie ukladaja ehh :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny i mega kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! ciuszki piękne ale co tam ubrania! Modelka przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety w życiu zdarzają się takie sytuacje, kiedy trzeba dokonać wyboru i zdecydować, która z tych opcji to mniejsze zło..

    Zapraszam Cię na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Buty i spódniczka świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niby z każdej sytuacji jest jakiś wyjście- łatwo mówić osobie, która stoi obok, gorzej jednak jeśli każde z tych wyjść jest złe... skąd ja to znam :/
    życzę Ci, aby jednak wszystko poszło po Twojej myśli :) głowa do góry, jak to się mówi "po burzy zawsze świeci słońce"... zawsze to sobie powtarzam i coś w tym jednak jest :) :)

    wyglądasz czadowo! jaka dżaga, pewnie wszyscy sąsiedzi oglądali się za Tobą, gdy wychodziłaś z domu :D hihihi
    Spódnica jest świetna, mam bardzo podobną z croppa :)
    sandałki również bardzo mi się podobają, tak szykownie się prezentują :)
    a włosów, to meeega zazdroszczę, takie dłuuugie i gęste... moje niespełnione marzenie :/

    Bardzo przypominasz mi Maję Hyży :) mówił już Ci to ktoś? :P

    Gdzie jest gadżet obserwatorów? chętnie dołączę :)

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nigdy nie słyszałam, żebym przypominała kogokolwiek :D Dziękuję za wszystkie miłe słowa!
      Gadżet obserwatorzy jest na samym dole bloga :)

      Usuń
  41. masz cudowna figurę, zazdroszczę!

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny look :). A ta spódnica jest przepiękna.
    :*

    OdpowiedzUsuń