środa, 8 lipca 2015

This moment


Wczoraj spotkałam znajomą z dawnych lat.. choć nigdy nie byłyśmy blisko i właściwie nie łączy nas zbyt wiele, wczoraj miałyśmy sporo tematów do rozmowy. Koleżanka studiuje fizjoterapię, opowiadała, jak na praktykach w tamtym roku miała okazję pracować z kobietą o bezwładnych nogach.

Codzienne ćwiczenia i rehabilitacja nie dawały wiele skutku, aż do ostatniego dnia jej praktyk, kiedy poczuła napięcie mięśni w lewej nodze kobiety. I choć dla tej kobiety było to jedynie światełko w tunelu, a raczej kropla w oceanie, dla mojej koleżanki był to sukces równy odkryciu Ameryki albo co najmniej wynalezieniu ognia. Kiedy opowiadała o tym, była tak podniecona, że nawet mi się ta ekscytacja udzieliła. Sama próbowałam przypomnieć sobie moment w swojej 'karierze' lekarskiej, w którym czułam coś podobnego. Wydaję mi się, że najbliżej było wtedy, gdy po raz pierwszy ordynator szpitala wziął mnie na blok operacyjny i pokazując szereg kranów, kazał umyć chirurgicznie ręce. Byłam wtedy przerażona, zrozumiałam, że zaraz stanę nad 'otwartym' w połowie pacjentem i całe jego życie będzie zależało ode mnie. Nie. Wtedy jego życie kompletnie nie zależało ode mnie, bo obok stało dwóch doświadczonych chirurgów, anestezjolog i cały tabun pielęgniarek. Nie uratowałam wtedy nikomu życia, ale to chyba był właśnie 'ten moment'.. 






















Jacket - Bershka/ Crop top - H&M/ Shorts - H&M/ Shoes - Bershka/ Sunglasses - H&M

70 komentarzy:

  1. masz piękna figure :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia, świetny plener:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Super szorty :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie trzeba ratować komuś życia, by móc się czymkolwiek "chwalić" :) Ważne są nasze odczucia, to, co przeżyjemy my, może być dla nas ogromnym doświadczeniem! Ja, na pewno byłabym zadowolona z możliwości zobaczenia pacjenta i całego przebiegu operacji... i na pewno na długo,długo byłoby to w mojej głowie. Zazdroszczę przeżyć :) A udzielenie komuś pomocy i danie szansy na życie, wow! Coś ogromnego :)

    A co do stylizacji - super buty, naprawdę ładnie sie prezentują:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz. ale ja bym się pewnie nie odważyła na tak krótkie szorty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam pewne obiekcje jeśli chodzi o ich długość, jednak były na wyprzedaży, urzekły mnie jakoś i nie mogłam ich nie wziąć :)

      Usuń
    2. Nie bądźmy pruderyjni, ale odważni i bezkompromisowi. Fajna puma, krótkie spodenki. Dziękuję za komentarz i masz dużo czasu aby spełnić jeszcze marzenie dotyczące jogowania. Miłego dnia, pozdrawiam.

      Usuń
  6. Spodenki urocze i pewnie też bym się na nie skusiła. Chociaż faktycznie szkoda, że nie są ciut dłuższe. Jednak jeśli były na wyprzedaży to pewnie, że brać i ubierać:D

    OdpowiedzUsuń
  7. spodenki i ta kurtka wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowna narzutka! Rozumiem Ciebie i koleżankę, takie z pozoru małe sukcesy na prawdę mogą bardzo wiele znaczyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna ta narzutka i buty!:) cudne włosy:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz, zdecydowanie w moim stylu! Szorty, top, kurtka z frędzlami i świetne buty :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: festiwalowo-kwiatowa stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, super spodenki! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię czarny look z dodatkiem koloru w biżuterii albo jednym elemencie stroju. Ciekawie to zestawiłaś. Piękny plener za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jaka świetna stylizacja :)
    Obserwuję :)
    zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zachwycona szortami i marynarką ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Figura, uroda, włosy, ciuszki.. wszystko naprawdę genialne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Ja od zawsze podziwiam ludzi, którzy są niepełnosprawni lub mają ubytek w sprawności i walczą codziennie o powrót do zdrowia. To niesamowita walka, wyciskająca krew, pot i łzy, a mimo to trwa nadal i ci ludzie się nie poddają. Coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! A figury tylko pozazdrościć! <3

    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/2015/07/mac-lipstick-collection.html

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kurtka! ważne żeby to co robisz przynosiło Ci satysfakcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit :D Kurteczka i spodenki omomom :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiem od czego zaczac :o wszystko u ciebie wyglada tak pieknie.. buty rewelka narzutka z fredzlami to moj nr 1 <3 wlosy skliczne ! spodenki piekniutkie ahh <3 cudownie wygladasz kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  21. Great look, gorgeous sandals!!
    http://sunmoonstyle.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna figura! :) jeśli chodzi o wpis to jak przeczytałam o urywku kiedy miałaś stanąć przed otwartym człowiekiem - czułam się jakbym tam była. Sama miałam dreszcze :) Podziwiam za pracę!

    OdpowiedzUsuń
  23. No, no bardzo odważny look, ale przy tak pięknym ciele wcale się nie dziwie, po co zasłaniać coś tak zgrabnego.
    Jeśli chodzi o sprawy związane ze służbą zdrowia, to muszę przyznać że jestem pod ogromnym wrażeniem pracy lekarzy i pielęgniarek. Niedawno miałam fatalne doświadczenia, które skończyły się dobrze i nabrałam ogromnego szacunku do lekarzy, cieszę się że są jeszcze ludzie w naszym kraju, którzy chcą i walczą o życie innych. Ja jestem dowodem na to że są dobrzy ludzie, jestem zwykłym śmiertelnikiem, nic nie mającym wspólnego z medycyną. Zawsze miałam pogardę przez złe doświadczenia, ale w tym traumatycznym momencie który przeżyłam, zmieniłam zdanie. Nie można ludzi generalizować. ;) to taki mój mały wywód ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zmieniłaś zdanie:) W Polsce jest wielu inteligentnych ludzi, sama się juz o tym przekonałam, wiec nei powinnismy generalizować i wrzucać wszystkich do jednego wora :) Jeżeli ktos jest złym człowiekiem, nie bedzie z niego dobry lekarz.. ale myślę, że w Polsce da się trafić jeszcze na tych 'dobrych' :)

      Usuń
  24. pięknie wyglądasz a buciki czadowe <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! Masz piękne włosy i figurę :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zakochana w tym żakiecie ^_^ Jest przecudowny!
    Cała stylizacja jest bardzo odważna , podoba mi się!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny zestaw i cudne buty!

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się ta stylówa bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja świetna, ale figura...! Obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylówa! Jak Ty godzisz bycie lekarzem z prowadzeniem bloga.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacja! świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę tak zgrabnej figury :)
    Moim zdaniem stylizacja jest super i podkreśla twoje atuty

    OdpowiedzUsuń
  33. Inspirujący blog ! Warto regularnie zaglądać. Pozdrawiam Serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz. Ta kurteczka i szorty są boskie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjna stylizacja :) Bardzo spodobały mi się szorty.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja, szczególnie kurteczka :)
    Zapraszam do mnie: ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystko z twojej stylizacji mi się podoba, wyglądasz świetnie <3!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Też mam ten żakiecik z Bershki, tylko beżowy :D Jest czaderski :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz genialnie! Spodenek i kurtki zazdroszcze! ;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Małe sukcesy cieszą najbardziej. Dla kogoś to nic ale dla nas to jest coś co sprawia że jednak jesteśmy komuś potrzebni aby dać cień nadzieji na lepsze życie. Jestes przepiękna kobieta ! Masz idealna figurę która tobie bardzo zazdroszczę. Do tego wyczucie gustu. REWELACJA :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. WOW GENIALNIE!! Wszystko bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie wszystko gra ze sobą!! :D

    Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://strzalaa.blogspot.com
    ____

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://strzalaa.blogspot.com/2015/07/lucluc-bang-bang.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaka cudowna stylizacja i zdjęcia! ♥
    PS. Masz przepiękną opaleniznę :))

    OdpowiedzUsuń
  44. jeju, zakochałam sie w butach i tym sweterku <3
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam nadzieję, że w przyszłości spotka mnie chociaż jeden taki moment ;) śliczne zdjęcia i stylizacja ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale jesteś pięknie opalona :)
    Wspaniałe zdjęcia i stylizacja! Ja chyba na razie nie miałam takiego momentu w życiu, ale mam nadzieję, że wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  47. zakochałam się w tych butach, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  48. Boski outfit, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz, super szorty! a w moim życiu chyba 'ten moment' jeszcze nadejdzie... :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cool look! Really love the fringed jacket!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow genialnie wyglądasz ! Świetna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja. ♥
    http://msangeline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. wygladasz pięknie, cudowny set
    podoba mi się, obserwuję, czekam na Ciebie! :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Rewelacyjny zestaw, kurtka najlepsza!! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale piękna kurtka. W ogóle świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  56. your ass is in really good shape.

    OdpowiedzUsuń